Gomorronis!

hejjhejj alla bloggläsare! ;D
igår blev de ju myyys med petra och ida ;)
kolla på film. blev typ  2 komedier, en utav dom va superhero movie, den andra kommer jag inte ihåg (a)
fast det gör inte dom andra heller ;)
hihihi.
idag har de inte hänt mkt alls.tänkte sova ut,
men hatar fucking förskyldning som jag fått av ida tack vare nån jävla slush som jag ville smaka av henne på ikano. väldigt smart gjort av lilla mig ;(
ajja man är ju som man är.
sen imorse typ vid halv 12 kom mamma in och tyckte att man skulle  vakna ;o
men gick upp typ då ändå.

så blev frullis ;)
sen måste man ju vara snäll och hjälpa mamma, så gjorde mina sysslor (a)
elr jaa, håller på just nu.
men fett jobbigt så måste ju ta lite paus och blogga (a'

hihih ja vet, fett smart (L)
annars idag, så händer inte mkt,
ska till pappa senare ialllafall (a)
ajja nu ska jag väl fortsatta ;)

ojuste sen senare ikväll kommer ett bildinlägg som jag sa igår ;)



sen idag fyller dennis år, så grattis till han ;)



pusshejj ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0