gästblogg av....

chacha bloggen!

ida här ;)

nu blev det att gästblogga lite (:

vaknade upp hoss juliabejjb (: blev att springa te bussen som vanligt.

men vi är ju kuungar så vi han precis med den(aa)

skolan var tråkigt som vanligt, det började med so hände inget speciellt.

sen rast i en timme, träffade julia och malin en stund då, självklart hade vi lite kul;)

sen vart det svenska, fick typ ha spec. svenska med jeffe, danni och yalle hos agneta xD hahaha

sen hade vi biologi( sexualkunskap) hahah såg nån tecknad film, hahah asso fyfan garvade lite asso, sen typ fyllde eva upp en kondom med massa vatten sen typ sprängdes den hahahah fyfan vad rädd jag blev

och jeffe skrek självklar;D sen vart det att dra och äta lunch med julia och malin:)

hahaha ;jag: plupp plupp

malin: ahhahaha

julia: hahaha var du med då malin?:O

malin: hahah  eeh jaa? xD

julia: ahha just det det var ju din syster, mena din kompis som berättade! :)
jag: ahhahahaha xD'

malin: haha nej det var juuh jag xD

julia: hahaha ajuste ahhaha .

asso fyfan vad korkad man kan va asso xD ahahah

sen var det idrott med brudarna, sen drog jg te vårdcentralen och tog blodprover;o

usch säger jag bara. ska tebax dit på torsdag igen och ta mer prover xD hahaha

sen tog jag busen tebax te skolan för skule på stan med steffi, men innan vi stack sa jag hejdå te julia typ tusen grr för hon ska te thailand imorn:( och ska va där i två veckor:'(:o fattar inte hur jag ska klara mejj utan henne:S

men får väl va med malin på rasterna:D

snart blireväl att ha  myspyss med pernilla blir att se film och bara ta det lungt;)

igår var det skit kul jag var juuh med julia(aa) **ovanligt***

ahahah, hon ramlade i snön och självklart får jag för mig att jag ska hoppa ner i snöhögen och då krockade våra huvuden ahhaha xD sen på kväller julia baah ligger och skakar på huvet typ och jag bah: julia det låter om  ditt huvud när du gör så:O hon baah: va gör det:o

jag baah: haha jaapp xD

ahha och hon gick på det ahhahahahaha xD

på lovet blire att köpa massa kläder, släkten kommer oxå för jag fyller juuh på tisdag(aa) ahah sen blire att va med kompisar, dra te vårdcentralen igen sen optiker och busfabriken ofc. xD ahhahaha sen får jag se;)

men ska se film med pernilla nu, hon har varit så gullig och fixat smothie och popcorn m.m

hihihihi

kanske ska fixa en egen blogg?(aa)(:

 

pussspuss;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0