förlåt för dålig uppdatering..


men har verkligen inte hunnit elr orkat blogga nått dom senaste dagarna.
men jag ska bättra mig (a)
ajja, ikväll blire plugga och film mys med ida tror jag (a)
elr iallfall hoppas. (aa) (L)

aa nu ska jag skriva lite vad som hänt dom här senaste dagarna.,
eftersom jag inte har bloggat sen i torsdags ;o

aaja vart med philip sen torsdags (L)
så han sov hos mig i hackefors,

sen på fredagen skulle jag ju till busfabriken med
småsyskon och petra,mamma,pernilla,ida,stephanie och philip.
men han va tråkig och inte lekte, utan satt bara med mamma och pernilla ;o
men jag och petra lekte typ med maja mest,
och ida och stephanie lekte med elin mest ;)
hihi, men de va faktiskt kul, men snacka om att man blir trött av att leka med småbarn ;o
sen efter de, så skulle petra va med viktor,
så jag och philip blev hämtade av hans pappa
och åkte hem till han en stund,
sen drog jag hem till mig på landet,
städade hela övervåningen tillsammans med ida
fett fint (a)
sen senare kom stephanie och philip
och då gjorde vi inget speciellt typ snöbollskrig,
sen typ tv-spel och aah nått mer ?

lördag skulle ju massa släkt komma,
och trodde att petra oxå skulle komma, men hon dissade ?
och va med viktor ist ?
tror jag att de va..
men blev iallfall att gå upp as tidigt ;o
mina kusiner skulle ju komma vid typ 12 ;o
aa, men sen när dom kom vart de ju att va med dom,
va typ inne körde corron (stavning)
först spelade jag mot martin. och jag vann (a)
jag vet,bäst är jag (aa) (L)
sen kom även andra i släkten,
va faktiskt helt okejj,
men ida fick en gåtbok, som jag inte fattade mkt av.,
och gåtorna va inte ens roliga ;o

sen blev de att jag.,philip, ida och stephanie gick över
till mina grannar och badade,
blev typ volleyboll..
elr aa, lite halvt.
sen kolla vi på melodifestivalen,spela tv-spel
sen kollade även på twilight och new moon!
seriöst, älskar dom filmerna (L)

och idag har de inte hänt mkt.
blev väckt av mamma vid 11 ;o
shiit fett tidigt..
men fick somna om (a)
sen drog philip och stephanie hem typ halv 2.
och sen drog jag hem till pappa ;)

helgen har faktiskt vart rätt så mysig <3
men nu blire att plugga.
pusspuss ;*







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0