fettisdagen idag då ;)

hejj hejj,
eftersom jag inte blogga nått igår, så bloggar jag ett snabbt och kort inlägg nu.
men måste snart gå till bussen ;)
för har ju sovmorron idag ;D
fett skönt.,

lite om igår då.
typ första lektionen syslöjd,
sen matte, men va bara med på halva för skulle till doktorn.
och sofie var gullig och följde med mig,(a)
sen engelska, men den hann vi inte va med på eftersom vi v hos doktorn
den lektionen oxå ;)
sen kom tillbaka när svenskan började.,  (a)
matrasten va jag med typ erna,helen, lite med noor, och andra ;)
men sen va vi i uppis och där va massor folkis ;)
efter matrasten so ;)
chill satt i datasalen hela lektionen ;)
sista lektionen va elevens val,
alltså syslöjd med philip och ramsis,
för petra är ju sjuk ;(
men hoppas att hon blir frisk snart!<3333
efter skolan blev de att gå hem till petra med ett papper
från hennes svenska

sen va jag med philip, <333

men nu måste jag fixxa lite ;*
skriver mer sen, pusspuss<3



krya på dig gmn<33333


Kommentarer
Postat av: petra

SAKNAR DIG SÅ JÄVLA MYCKET :/ <3

2010-02-16 @ 15:34:08
URL: http://ppetraah.blogg.se/
Postat av: Anonym

fjoooooooortiiisar:o<3

2010-02-16 @ 16:54:59
URL: http://elhessi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0