chacha bloggen!

förut blev det ju att dra och va med philip och viktor en stund ;)
chillade bara .
sen hem och då blev de att plugga... -.-
inte alls kul.. ;o
och sen har jag inte gjort mkt mer än att snackat med lova i telefon sen när paradice börja
snackade jag med petra istället! (:
ni är bäst tjejer <3

och imorn blire att va med petra ;D
fett kuligt.
och nån dag nästa vecka ska jag va med lova (a) (y)
hihihi.
men nu har jag inte mer att skriva.
för nu blire att dra och duscha sen film elr sova ;)

men godnatt
is ! <33



jag&petra<3



fyfan vad jag längtar till sommaren nu asso!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack sötnos! :D allt bra?

2010-02-03 @ 16:18:07
URL: http://honhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0