bort med snön ;O

tja kom preis på att jag inte bloggat nått idag,så passar på att göra de nu då ;)
idag har jag inte gjort alls mkt, typ vakna vid 12 elr nått med petra,
och hon skulle bli hämtad vid halv två typ,
så käka frulle utan henne ;)
sen när hon drog blev de att kolla på film tsm med ida och josse ;)
blev att se "just like heaven"
ganska bra faktiskt

och andra filmer jag sett i helgen fast tsm med petra igår va
"see no evil" den va bra tyckte jag, plus att man blev lite rädd ibland (a)
haha, elr vad säger du petra? ;)
sen efter den såg vi oxå " a walk to remember"
en annan bra film som man har sett ett antal gånger förut (a)

men sen efter filmen idag, så typ snacka med mamma och bestämde att jag skulle ut hit
på landet ;)
men hade as kort tid på mig att duscha,packa och fixa mig,
men gick ju bra ändå ;o

så idag har vart en slapp dag typ.
för inte hänt mkt alls idag.
förutom att mamma ramla i trappen ;o
fett synd om henne juu :( <3
sen typ inget mer.

nu sitter ida och stephanie i mitt rum och spelar typ ett rått spel ;o ;s
ajja, skitsamma.
ikväll blire att slappa hemma typ själv elr typ med dom,
får se vad de blir.

ajuste kanske blir ett blogginlägg med bilder från helgen,
antingen ikväll elr imorn kanske.

och imorn blire ikano ! ;D



puss!




Kommentarer
Postat av: petra

HAHAHHAA liiiite rädd?;)<3

du hade träningsverk dagen efter för att du spännt dig så mkt när du blev rädd ;*<3

2010-02-21 @ 22:32:58
URL: http://ppetraah.blogg.se/
Postat av: pernilla

petra du ska inte säga nått ;*<3

2010-02-22 @ 00:19:33
URL: http://pernillapellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0