blåbär ;o

chacha!
precis duschat och snart blire att käka glass om petra vill (a)
för hon ska sussa här. hon har äntligen övertalat hennes mamma ;D
hihihi. och sen blire att sussa, för är tröttis.. (a'

annars idag, har dagen vart helt okejj faktiskt.
typ först so sen skulle alla 9or till matsalen och lyssna på nån gubbe,
som snacka om bilder på internet.
typ att man kan få böter och fängelse om man länger upp bilder
på någon som inte vill ;o
asso enligt mig så är det fett töntigt att ha lag på de.
man kan ju lixom ta bort bilden om personen inte vill ;s

ajja sen efter de hade vi kf tid ;)
och då skulle våran klass ner till skolbibblan och typ kolla
på tanten som jobbar där xD
inte för att jag hängde med så mkt, för hon snacka så mkt.
och inte va det om nått interessant.. ;o

sen tillbaka och jobba lite i klassrummet,
men istället blev de att jag och sofie skulle jobba matte
i grupprummet, men de va fett mkt roligare att gå in
till den andra klassen, och de va b-språk för 8or
haha. bland annat min syster, julia, mathila, 
alina, jennifer, daniella och massa mer tyyp. 
så jag och sofie chillade på deras engelska med 
våra matteböcker (a) fett chill ;)

sen efter kf blev de matte lektion ;)
och sen matrast ;D
träffade petra och chillade med henne :)
typ vandra omkring på första xD
och där va typ massor i hennes klass ;)

sen istället för musik lektionen som vi brukar ha, 
så skulle vi va i uppis och kolla på nån film som
hette tyyp "kärleken är bästa kicken"
eller typ nått sånt iallafall. ;)
hanlade om folk som mådde dåligt. 
sen efter den filmen så blev alla
indelade i grupper och fick snacka om filmen,
och fick typ säga vad vi tyckte om den. 

sen skulle vi ha kemi , men den va inställd ;D (a)
fett chill. 
men fick ändå vänta på petra i 40 minuter ;o
som tur va fanns linus där och vänta med mig (a'
hahah, men asso han satt och väntade för att
han skulle va på berzan klockan halv 5 typ. 
fast fett snällt ändå (a)

sen när petra slutat så blev de att dra till stan ;)
på bussen kom även michelle och filip (:
jag och petra drog till bk (a)
asso han som jobbar där gillar mig,
för får nästan alltid nått extra (a)
hihih, den här gången fick jag extra pommes, en dip. och en större hamburgare (a)

efter bk blev de att dra runt i affärer
petra köpte en ögonbrynspenna 
och jag köpte en jättegullig bh (a)
och den är faktiskt gullig ;)

sen va vi med philip ett tag :) <3
drog hem till mig typ vi 7 elr nått sånt ;)
och sen har vi bara chillat. ätit nudlar och typ inget mer xD

men nu har jag skrivit massor. så pussshej!<3

  

Kommentarer
Postat av: petra

haha sämst äru gmn!



love u <3

2010-02-06 @ 23:59:58
URL: http://ppetraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0