Asso seriöst, väx upp bara

'Rubriken säger väl allt? Är inte direkt rädd för dig och inte blir jag rädd av att du säger att du kan sprida rykten om mig om jag fortsätter snacka skit. Asso de är inte ens jag som sagt det där om toan..asso du säger att man inte ska anklaga någon över nått om man inte vet. Ajja skitsamma men fett omogen är du iallafall.men sprid rykten du,ingen kommer ändå tro dig, och för det första. Du har ingen att sprida dom till förutom ditt spel;) Men nu slutar petra och nu blire att dra till stan;) asso den här lektionen har vart fett slapp , hade inte ens nån. Man skulle bara gå dit och pricka av sig. Så har suttit och snackat med noor,erna,emil,bergström och saif ;) ajja stan kallar :*<3 pusspuss.<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det finns ju bevis på dom sakerna ja vet om er, eller hur? men ja är inte så omogen som er, o går o sprider skitsnack

2010-02-10 @ 15:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0