2 månader med philip!<333

* hejj hejj!


idag vakna jag tillsammans med petra då,
eftersom hon sov hos mig inattis.

sen kemi lektionen,
dom andra hade prov
och eftersom jag har ig i kemi
och inte vill satsa mer i det,
så behövde jag inte ens göra provet! (:
fett chill ;)
och sen hade ju noor vart sjuk så
hon fick plugga på den lektionen,
så blev att hon, jag och erna
satte oss utanför uppis ;D
för dom skulle ju plugga ;)

sen hade vi bild :D
jag är kunglig på att rita (a)
HAHAHHAHA
gunnar är cp,
satt en katt i fönstret i huset
mittemot bilden,
han baah där är en staty av en katt.
alla typ. nae de är en katt.
han baah, nae.
sen efter typ, då sa han
statyn rör på sig.,
HAHHAa
fyfan va trög han är asso,
tilloch med jag är smartare än gunnar asso xD

sen engelska,
och matte,
sen lunchen :D
va med petra hela matrasten (a'
(y)

alltid kul med pluttisen!<33

efter skolan va jag med philip<3
blev att först dra till stan för att han skulle
köpa en sladd till nått ;o
sen missa vi bussen eftersom jag va lite
trög och inte fatta att han sa att bussen
stog där (a)
men man kan ju inte va bra på allt så (a)<3
så blev att dra till donken och sitta där
och vänta på bussen.,

sen drog ut, och då träffa vi hans bror typ .
sen kom bussisen ;D

typ gjorde inget speciellt hemma hos mig,
bara chill.
hahah min lilla farmor va hemma hos mig oxå xD
hiihih.
och som ni ser på rubriken så
har jag och philip
vart tillsammans i två månader idag!<3
så grattis till oss <3


jag älskar dig!<3



men nu har jag inget att skriva om,
ska va lite med ida!<3


ajuste, ikväll kanske de är någon
som kommer att gästblogga,
så håll era ögon öppna ;*


pusspuss ;*




<3






jag älskar dig syster!<3

fyfan vad jag saknar er tjejer<33

ge mig sommar!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Iiiiih, GRATTIS!:D jag vet inte varför men jag blev i alla fall jätteglad:D<33

2010-02-19 @ 22:18:25
URL: http://whatthefuckinabox.blogg.se/
Postat av: Bea

Hhhah, grattis fan! Öhhm duuu, ses nån dag på lovet? :D<333

2010-02-20 @ 14:57:54
URL: http://bloondiinbeeea.blogg.se/
Postat av: petra

NAAAAAAWE va liten xD <3

2010-02-24 @ 23:45:36
URL: http://ppetraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0