jag är verkligen sämst på att blogga! ;o

men ska försöka bättra mig (a)
eehm.. men vet bara inte vad jag ska blogga om längre ;o
men får väl försöka att komma på nått bra kanske,
men inte just nu ;)
för snart ska jag sova (a)
men iallafall idag vakna jag hos mamma ;)
sen på eftermiddan kom mormor och morfar.
och sen vid 7 elr nått kom pappa och hämta mig och ida :D
sen senare tog jag bussen till donken i brasken :)
där jag va med kj,philip, petra ett tag.,
och sen va vi ute vid typ tannefors slussen :)
sen fick jag skjuts hem, och sen har jag inte gjort mkt alls.
typ suttit och snackat lite med ida och stephanie
och sen kollade jag på film :)

men bloggar mer imorn (a)
pusspuss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0