as kul kväll igår ;)

va ju på first club five star :D
fett kul vare,
först fixa jag iordning mig med petra och ida :)
och sen drog vi ut och ida gick med julia,
och jag och petra va med lova och olivia :D
fett kuul :D
sen typ vid efter 9 nångång så drog vi till strandgatan.
och typ satt på en bänk ett tag och vänta på att bladh och robin skulle fixa in oss vip (a)
men gick inte :(
så fick stå i kö. fast bara i typ 5minuter,
och sen kom pavel elr vad han hette och fixa in oss :D fett snällt :D
sen aa, fett kul med allt där inne :D
fast jag och petra va bara med på sista skummet (a) ;)
men kul vare iallafall :)
sen typ 20 i 2 kom pappa och hämta oss,
sen hem dusha och sova :D

och idag kommer släkten hit, eftersom att jag fyller på måndag :)
och senare ikväll vet jag inte vad jag ska göra.
kanske blir att åka nån stans ?
men jag vet inte :D
men nu ska jag typ duscha och fixa mig :)
pusspuss påer :D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0