as bra dag :D

hejjhejj bloggen,
kommer bli ett snabbt inlägg, men känner att jag är tvungen. :)
ajja igår fyllde jag år :)
va bra tills jag kom hem då de blev lite sämre, men de blev bra sen..

idag har jag varit på stan med petra :D
måste säga att det har varit as kul.
först köpte vi massa saker :D
fast bra saker, typ kläder till sommaren (Y)
aa ni ser ju på bilden :D



fett gulliga saker jag vet :D

sen efter vi köpt massa så drog vi och träffa vg :D
och då drog vi och käka på bk (a)
fett gott :D
och sen kom även vc oxå och joina oss :)
tihhihi. sen satt där i hundra år,
sen blev de att dra hem :D
tack för dagen alla, har vart fett kul :)


och imorn blire att ta ut kompledigt :D
så har as lång sovmorron! :D (Y)
fett skönt, om man säger så :)
men nu ska jag kolla på film och sen sussa :))
pussi *


Kommentarer
Postat av: Anonym

Söta saker ;) ha de så bra!

2010-05-12 @ 19:28:08
URL: http://vickysangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0