8 april :)

chacha bloggen :D
måste säga att dagen har vart ganska bra :)
vaknade med petra :D fett chill, ingen hemma
så vi fick äta frulle i lugn och ro (a)
sen satt och snacka ett tag , sen kom hennes pappa och hämta henne :D
blev att fixa mig, typ duscha, sminka mig klä på mig :)
och sen satt jag och vänta framför tv medans lova va hos polisen och fixa pass
som tog hundra år typ ;o och då menar jag verkligen hundra år :o
sen när hon kom hem blev det att jag skulle gå till henne,
eftersom pernilla inte ville skjutsa mig.
och moppen funkar inte att åka på,. så fick gå :)
men lova mötte mig. och sen cykla vi till johannelund och skulle köpa godis
men vi ville hellre ha de godiset i ekholmen,
så cykla till zool katten, köpte spån till lilla pelle.
sen hem till lova . sen blev de att vi cykla till ekholmen :O
hahahahah, snabbt och smidigt xD
köpte iallafall vårt godis. sen cykla hem till lova
och åt mat. fick typ ris och kött och sås ;)
fett gott. sen kolla vi på nån film som hette baby mama.
den va faktiskt ganska bra :) sen efter de kolla vi bara på tv
och försökte komma på nått att göra.
blev även att logga in på msn för att leta efter roliga personer
som vi skulle va med ;)
så sen blev det att vi gick till Ida :D
där typ snacka vi, satt vi datorn, och hade myys.
sen vid 11 kom pappa och hämta mig ;)
och nu kommer jag inte på nått mer att skriva om ;)
måste typ sova snart., för att blir att gå upp tidigt imorn
eftersom att farfar kommer vid 10 och ska byta golvet där nere ;o


pusspuss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0