tjjotjjo :)

hejj,
idag har de hänt massor känns de som XD
vaknade hos petra, med henne och bob., gjorde inte mkt, bara låg och snacka.,
sen när bob drog hem åt jag och petra frulle.
sen hade vi inte mkt att göra så gjorde som petras mamma bad oss, städa från igår,
typ diska :)
och medans de så fick vi städ damp. o slutade med att vi städade petras rum och kök ;o
fett duktiga är jag och petra  ( a )  :D<3

sen vid 3 kom mamma och hämta mig, sen hämta vi ida och sen åkte vi till pappa och hämta lite saker ;)
sen åkte vi hem till mamma :P

typ åt, packa upp, färga håret på ida, sen kom petra (:
sjöng sing star :D
sen andra behanligen på idas hår XD
sen kom fille o robin (:
gjorde inte mkt ;o
typ va ute, sing star, snacka XD
sen drog petra. 
gjorde inte mkt, 
sen drog dom 
o nu sitter jag och stör mig på mammas dator som inte kan skriva B utan att trycka två gånger!!! :O
herregud!
ajjja puuuuuss hej ;)<3 

Kommentarer
Postat av: petra

HAHA fan vad bäst vi är gummsi ;*<3

2009-11-22 @ 14:08:27
URL: http://ppetraah.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah aa de är vi verkligen! <3

2009-11-22 @ 21:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0