tjenis ;)

torsdag,
efter skolan va man med petra (: blev att gå till stan och leta efter vinterjacka ;)
men hitta typ inga ;O men leta inte ens länge XD<3
men drog hem till petra o typ va där en liten stund,
sen tog bussen till mig :D o sjöng sing star o åt pannkakor ;) elr iallafall jag, hon åt mackor XD
sen kom robin, o vi cykla /moppe till viktor, fett jobbigt att trampa ;O o va inte duktig på att cykla heller XD
o vi fick inte ens komma in till viktor ;O fett drygt, men vinka till hans katt&pappa =)
sen blev de att vi skulle hem till mig igen XD men petra åkte med robin först. o jag fick skjuts av viktor, men lovar han kan inte cykla ;O fett läskigt (a)
sen hemma hos mig kolla vi typ bara på tv :)
det regnar ute :O :(
men snart blire att kolla på film med ida ;)<3


pusshej <3



P'larsson&P'pellas, bästa vään<3




Kommentarer
Postat av: Petra

Älskar dig bästaväään <3333

2009-11-06 @ 18:23:41
URL: http://petrahahahahah.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0