tjaah ;)

s t u d i e d a g :)

va med petra idag då, <3
började med att vi va på munken o träffa några :) kulkul, förrutom när vi vart fjortisstämplade :O , är inte ens fjortis.
nån som sa, -vad är de där för fjortisar?         :O
skit samma, sen åkte vi till ekholmen; där jag fick pengar av pernilla, sen gick vi till pizzerian där,
sen han som jobbar;
-ska jag skära upp pizzan?
petra; - nae vi tar en varsin dricka

åååh fyfan vad vi garva XD HAHAHAHAHHA

sen åkte hem till mig, såg på film:)
o sen blev de att fixa&åka till petra, lämna hennes saker o åkte till ljunkans öppet hus :D
träffade några :D (y) <3
sen kom liza, vi gick en gång till,sen dissa hon o åkte till robin.
o pappa kom o hämta oss,skjutsa hem henne,åkte hem. sen har jag inte gjort typ nått ;o <3



petralarsson, älskar dig bästa vän, alltid kuuuul med dig<3

Kommentarer
Postat av: Petra

HAHAHAHHAHAHAH bara för att inte jag höörde vad han sa ;o



älsk<3

2009-11-06 @ 18:25:01
URL: http://petrahahahahah.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0