prao :D

hejjhejj (:
sitter hos petra, precis ätit nudlar ;)
kul dag på praon idag med :D hiihih
tyyp ute ganska mkt idag med,
o sen idag så vare en som frågade chans på mig XD
nils asso XD herregud elr vad säger du petra
HAHAHA älska lågstadiet (:
o sen fick vi hjälpa till ganska mkt, o får fett mkt kramar
är fett poppis där XD alla vill sitta vid oss hela tiden
O imorn blire att ha egen gympa lektion :P jag o petra är fett duktiga o kommit på en egen lek =D
jag&petra&jesper&edvin är bästisar :D<3

asso bästa praon jag haft XD
alltid kuuuuul :D

o 15 är fett svårt ;o

aja orkar inte skriva mer nu,
puuuuuuuuuuuuuuuuuss :* <3






P'larsson<3















Kommentarer
Postat av: Tessan

Vad kul att du trivs på din prao! Kul att du skriver blogg med! Kram

2009-11-10 @ 15:31:43
Postat av: till tessan

aa kul på praon :D aa vet :)

2009-11-10 @ 18:57:14
Postat av: Anonym

fjortisar!(:

2009-11-17 @ 23:24:14
Postat av: noor el-hessi

FJOOORTIS petra :D

2009-11-18 @ 18:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0