monkey donkey XD

tjjo (:
just nu gör jag tyyp inget,
skolan idag helt okejj,
glömde gympa kläder så fick göra steck till "beep testet" (stavning) XD
sen efter skolan blev de att följa med petra hem en stund,
monkey donkey, elr hur petra ;)

sen blev de att ta bussen hem till mig,
o va med lova :D
HHAHAA
typ gjorde inte mkt, men alltid roligt att träffa dig, lova :)
vi nörda lite mobilspel bara för att vi är bäst ? :D<3
träffas igen snart tror jag :D
sen en stund efter lova gragit blev de att sitta o snacka med ida,
slutade med tv & kladdkaka<3
fett gott vare XD

imorn blire att gå november ljusen med petra (:
hihi :)
men först ska sofie färga håret med henne tror jag,
o sen senare kanske de blir att köpa vinter jacka, hoppas :D<3

men kommer inte på nått mer att skriva nu,
dumma robin som tvingar mig att blogga XD
HAHA

ajja puuuss  :*<3


Petra o hennes lillasyster<3 va söta

bara för att petra va så söt när hon va liten (a) <3



bilden säger allt,
<3



tack för att jag alltid kan prata med dig<3

Kommentarer
Postat av: Petra

Nawsiiiiiii du är för söt<3

2009-11-18 @ 13:14:29
URL: http://petrahahahah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0