lördag (;

hejjhejj :D
sitter hos petra. ska snart dra o köpa gott :D haha
sen kanske de blir att kolla på film elr nått,
o senare idag blire att åka hem till mig tror jag. ;)
skulle egentligen följt med till mina kusiner sen man orkar inte.
sorry josse<3
ajja, imorse vakna man av att fönstret smällde flera gånger, o sen att petra börja skrika typ idiot o massa ;o
asso de va hennes mamma som tyckte att fönstret skulle va stängt :O
o sen va tyyp petra på dåligt humör, o sen när man skulle försöka somna om så fick man ett knä i magen av petra,
HAHHAHA shiiet. hon skulle typ stänga av datorn tror jag XD
aja men somna om till slut iallfall :P
men ska dra nu,

puuuuss :*<3




love you best friend<3

Kommentarer
Postat av: petra

HAHAHAHHAHA FÖRLÅÅÅÅÅÅT DÅÅÅ ( A )

bästavännis ;*<3

2009-11-14 @ 15:29:19
URL: http://petrahahahahah.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0