Hejj:)<3

HejjHejj;)<3 sitter hos petra kollar på house avsnitt kollade på lilla jönsson ligan förut när robin oxå va här:) sista praon idag med. Den här veckan har varit kul så skulle gärna praoa nästa vecka med:)(a) idag på rasterna spelade vi rutan, men dom körde verkligen inte på samma sätt som mig ;o men va kung en lång gång annars åkte jag ut typ direkt ;o(a) sen sista timmen va de klassens timme, fett söta de va några som körde en frågetävling typ. Sen va de en del tjejer som mimade o dansade, sen bjöd jag o petra på glass, o alla blev fett glada, sen när vi skulle säga hejdå så fick man lugnt över 100 kramar <3 sen så blev de massa glassar över så de blev för mig o petra att tjocka oss ;) fick typ 6 glassar var ;o herregud asso, juste fredag den 13e oxå, fick typ ingen otur mer att en jobbig unge fråga om han fick pussa mig, vet inte om de räknas som otur men ändå. Aja ska va lite social mot petra nu, puss:-*<3

Kommentarer
Postat av: petra

HAHA fett kul prao:(



pernilla <3 J***f

2009-11-14 @ 15:31:02
URL: http://petrahahahahah.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0