snöö! ;)

hejj,
sovmorron till halv 10 som vanligt ;)
skola,sen vid halv 4 vare att göra omprov i fysik
men gick as dåligt ;o
sen efter gick jag till ida,julia,mathilda,alexandra som va utanför rektorn
för dom skulle klaga på något,elr egentligen massa saker tror jag XD
men efter att vänta där i över en timme, så tröttna man, för gubben kom ju aldrig ut ;o

mamma om o hämta mig o ida typ vid 5,
åkte till ikano köpte en liten present till lilla petra som fyller imorn ;)
sen köpte mamma julgran XD
o sen köpte ida vinterskor ;)

sen efter de blev de hem, åt lite matis
sen ut, hade snökrig med ida XD
fast blev mer att man ramlade där de va is ;o
sen ikväll blire myyys med film kanske blire att se den med ida xD


pussipussi ;*




Kommentarer
Postat av: Jessica

Vaddå har mamma köpt en gran redan :O det är väl lite tidigt!

2009-12-15 @ 22:31:54
URL: http://capturedintime.blogg.se/
Postat av: petra

2009-12-16 @ 12:25:45
Postat av: petra

JAG VILL HA DIN PRESSI (A) <3

2009-12-16 @ 12:26:29
URL: http://ppetraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0