juldagen ;)<3

hejj,
typ blev att åka hem till mamma idag då,
inte gjort mkt, tyyyp öppnat några julklappar man fick här ;)
finns typ inget att göra här ute,
men jessica är ju hemma än så länge så blev att sjunga ultrastar ;) (som sing star fast på dator,för dom som inte vet)
hihih ;P
ikväll kanske de blir så att min kuuusin Lisa kommer hit, men inte säkert än så länge,
men man kan ju alltid hoppas ;D för just nu har jag verkligen ingenting att göra, o jag kan inte få skjuts någonstans;o
o sen är de as dålig täckning på mobilen här ute ;o fett synd, för kan knappt smsa nått ;o
imorn blire att åka till ikano tror jag ;) sen ska man oxå hem till pappa, o plus så ska vi till mina släktingar i vidingsjö ;)
pussipussi ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0