bara jag som vill ha massor snö? ( a )

cha cha :)<3
precis kollat klart på step up 2
fett länge sen jag såg den, om ni ville veta XD
inatt blire att petra sussilussar här hos lilla mig (a)

dagen börja med att man försov sig ;o
vaknade av att bli väckt typ klockan 8 av min låtsas mamma,
sen blev de att stressa sig, men missa ju bara en timme i skolan ;)
o de va ju ändå bara hemkunskap (a)
sen typ massa lektioner,
idrotten, badminton sen bollkrig med sofie XD
fysik, sen sluta vi (:

blev att va med petra, åkte bussen hem till henne, men glömde gå av vid den hållplatsen XD smarta, jag vet. ;) sen gick av vid råberga, bestämde oss för donken istället
där träffa man fredrik XD visste inte ens att han jobba där ;)
sen hem till petra, va där en stund, sen gick ut sa hejj till danne,albin,harry XD
sen kom pappa och hämta oss, för skulle ju till tandläkaren,
efter de, gick till petra :)
tog bussen till mig, sen va vi med danne,albin,harry o sen tillslut hampus oxå XD
hihihi :)

men nu vill lilla petra sova, så ska sluta blogga nu ;o

GODNATT ;* <33



I LOVE YOU!

Kommentarer
Postat av: Petra

Love u 2<3

2009-12-11 @ 15:02:55
URL: http://ppetraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0